Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Zamówienia klubowe - regulamin

Zarząd Klubu Wysokogórskiego Warszawa rekomenduje realizację zamówień klubowych zgodnie z poniższymi zasadami:

 
  1. Zamówienie klubowe koordynowane jest przez jedną osobę i tylko do tej osoby należy zgłaszać się ze sprawami dotyczącymi danego zamówienia.
     
  2. U danego partnera handlowego realizowane jest jedno zamówienie klubowe na raz w danym czasie. Kolejne zamówienie może rozpocząć się najwcześniej po całkowitym zamknięciu poprzedniego.
     
  3. Zniżki ustalone z partnerami dla zamówień klubowych (grupowych) obowiązują tylko w ramach danego zamówienia. Nie obowiązują przy zakupach indywidualnych w innych punktach sprzedaży (od tego są odrębne zniżki w sklepach).
     
  4. Nie podejmujemy prób realizowania zamówień indywidualnych u parterów realizujących wyłącznie zamówienia grupowe.
     
  5. W zamówieniu biorą udział wyłącznie członkowie klubu.
     
  6. Zamówienie realizowane jest wyłącznie na potrzeby własne członków klubu tj.
    • nie ma możliwości składania zamówienia dla znajomych spoza klubu,
    • nie ma możliwości składania zamówienia do dalszej odsprzedaży.

    Możliwe jest zamówienie dla członków najbliższej rodziny, partnerki / partnera nie będących członkami klubu.
     
  7. Zakup przedmiotów wchodzących w skład zamówienia grupowego realizowany jest przez Klub, który jest stroną umowy sprzedaży (faktura zakupu wystawiona na Klub).
     
  8. Wpłaty na poczet zakupu zamówionych przedmiotów mają charakter zaliczkowy. W przypadku braku możliwości realizacji zakupu poszczególnych rzeczy wchodzących w skład zamówienia, zaliczka jest niezwłocznie zwracana. Powyższe może mieć miejsce z uwagi na niedostępność niektórych produktów u partnera Klubu.
     
  9. Przeniesienie własności zamówionych rzeczy następuje z chwilą ich wydania zamawiającemu.
     
  10. Zamawiamy produkty, których jesteśmy pewni, że będą spełniać nasze potrzeby. W razie wątpliwości mierzymy / oglądamy / sprawdzamy przy pomocy innych źródeł (sklepy, znajomi itp.) przed dołączeniem do zamówienia.
     
  11. Po złożeniu zamówienia, ale jeszcze przed dostawą, zamawiający może zgłosić rezygnację z zamówionego produktu. Koordynator zamówienia dołoży wszelkich starań, by daną rzecz wyłączyć z realizacji zakupu i jeżeli będzie to możliwe, niezwłocznie dokona zwrotu wpłaconej za tą rzecz zaliczki.
     
  12. W przypadku rzeczy używanych, a nabytych wcześniej w ramach zamówienia klubowego, które po czasie użytkowania przestały odpowiadać aktualnym potrzebom, klubowicz powinien postarać się je sprzedać w pierwszej kolejności wśród innych klubowiczów.
     
  13. Przy odsprzedaży rzeczy pochodzących z zamówienia grupowego należy pamiętać, że kolejny nabywca może w przyszłości potrzebować skorzystać z gwarancji, której podstawą jest dowód zakupu. Przy zamówieniu klubowym jest nim faktura zbiorcza wystawiona na Klub, dlatego powinniśmy obracać tymi przedmiotami przede wszystkim wewnątrz Klubu.
     
  14. W razie wątpliwości należy kontaktować się z koordynatorem zamówienia, który odpowiada za kontakt z partnerem handlowym.