Zapisałaś/eś się do Klubu Wysokogórskiego Warszawa, Klubu z długą i bogatą historią, reprezentuj więc go godnie.
Masz pewnie trochę pytań, w szczególności co dalej?
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Zapraszamy do krótkiej lektury.
- Pierwszym i najważniejszym miejscem, w którym możesz się o tym dowiedzieć, jest nasz portal internetowy. Na stronie głównej w „Aktualnościach” i/lub w „Wydarzeniach” znajdziesz informacje o aktualnych bądź planowanych działaniach.
- Te same informacje publikujemy również na naszych mediach społecznościowych, na naszym profilu Facebookowym i na Instagramie.
- Kilka, kilkanaście razy w roku wysyłamy także mailing do klubowiczów, w którym znajdziesz informacje związane z przyszłymi wydarzeniami lub inne informacje dotyczące Klubu. Mailing wysyłany jest na adres, który podałaś/eś w procesie rejestracji. Zawsze możesz go zmienić, informacje jak to zrobić znajdziesz niżej.
- Oprócz tego, mamy również forum dyskusyjne, w tym część forum dostępną tylko dla klubowiczów (po zalogowaniu się na stronie) oraz grupę dyskusyjną na Facebooku (dostępną tylko dla członków KWW). Forum i grupa służą głównie do dyskusji między klubowiczami, ale mogą pojawiać się tam też dodatkowe informacje np. uzupełniające treść ogłoszeń ze strony głównej.
- Jeśli jeszcze nie zapoznałaś/eś się z przywilejami członkostwa, to zapraszamy tutaj. Nie jest to pełna lista, zwłaszcza że staramy się, żeby z roku na rok była coraz dłuższa, ale według nas znajdziesz tam najważniejsze kwestie.
- Aklimatyzacja w górach jak i w Klubie to proces. Od Ciebie zależy, jak do niego podejdziesz. Klub może Ci to ułatwić, ale bez Twojego zaangażowania nic samo się nie zrobi.
- Członków Klubu możesz poznać podczas różnego rodzaju klubowych wydarzeń, takich jak pokazy slajdów i prezentacje, podczas obozów klubowych oraz innych wyjazdów górskich i wspinaczkowych. Wystarczy śledzić stronę internetową Klubu lub media społecznościowe, żeby niczego nie przegapić.
- Członków Klubu można poznać również podczas klubowych spotkań na ściance wspinaczkowej. Tutaj znajdziesz więcej informacji.
- Członkowie Klubu ogłaszają się również z poszukiwaniem partnera na wspólne wyjście na ściankę, wyjazd w skały lub góry (lub inne aktywności — nie tylko wspinaczkowe). Na forum i grupie (o których pisaliśmy w pierwszym punkcie) sama/sam możesz poszukać np. partnerki/partnera na wspólne wspinanie lub wyjazd.
- Świetnym sposobem na integracje jest również działalność społeczna w Klubie, do której gorąco zachęcamy. Jako członek KWW masz wpływ na to co i jak dzieje się w Klubie.
- Oczywiście, że do Zarządu Klubu — w tym celu wyślij e-maila na adres [email protected]
- Pamiętaj, że jako członek Klubu masz prawo realizować w nim swoje inicjatywy, do czego gorąco zachęcamy.
- Głównym obowiązkiem jest czynny udział w realizacji zadań statutowych Klubu.
- Również ważnym obowiązkiem wynikającym ze Statutu jest opłacanie co roku składki członkowskiej do 31 marca. Zasady, kwoty i inne informacje dotyczące płatności znajdziesz tutaj (na dole strony).
- Innymi obowiązkami statutowymi są także: przestrzeganie Statutu Klubu, przepisów dotyczących działalności alpinistycznej, zasad etyki taternickiej, oraz informowania Zarządu o zmianie adresu lub danych osobowych.
- Tak wystawimy Ci bezpłatnie nową legitymację i wyślemy na Twój adres korespondencyjny. Wystarczy, że zgłosisz takie zapotrzebowanie poprzez tego e-maila: [email protected]
- W przypadku zgubionego znaczka również prosimy o wiadomość na powyższego e-maila.
- Żeby zalogować się na stronie, wystarczy kliknąć przycisk „Zaloguj się” (w prawym górnym rogu ekranu na komputerze) lub przycisk z „Kłódką” (w prawym górnym rogu ekranu na telefonach), a następnie w odpowiednich polach wpisać nazwę użytkownika (swój adres e-mailowy podany w procesie rejestracji) i hasło.
- Jeśli nie pamiętasz hasła, to należy kliknąć przycisk „Zaloguj się” (w prawym górnym rogu ekranu na komputerze) lub przycisk z „Kłódką” (w prawym górnym rogu ekranu na telefonach), a następnie kliknąć przycisk „Zapomniałeś hasła?” i w polu podać swój adres e-mailowy podany w procesie rejestracji. Na podany e-mail dostaniesz wiadomość z informacją jak zresetować hasło (w razie czego sprawdź SPAM jeśli e-mail nie dotarł).
- Żeby zaktualizować dane, należy zalogować się na stronie do swojego panelu użytkownika, poprzez kliknięcie przycisku „Zaloguj się” (w prawym górnym rogu ekranu na komputerze) lub przycisku z „Kłódką” (w prawym górnym rogu ekranu na telefonach). Następnie należy przejść do zakładki „Edycja profilu” i tam dokonać zmian w odpowiednich polach. Zmiany zapisujemy, klikając przycisk „Zapisz” na dole strony.
- Po zalogowaniu się na stronie Klubu i wejściu w panel użytkownika należy przejść do zakładki „Członkostwo”. W polu „Ostatni rok, za który została opłacona składka” powinien być wpisany aktualny rok.
- Możesz to sprawdzić również w swojej legitymacji członkowskiej. Po opłaceniu składki w danym roku powinnaś/powinieneś otrzymać znaczek do przyklejenia na legitymacji.
- Natomiast jeśli nie masz opłaconej bieżącej składki, należy zrobić to do 31 marca danego roku. Zasady, kwoty i inne informacje dotyczące płatności znajdziesz tutaj (na dole strony).
Mamy nadzieję, że powyższy poradnik pomoże Ci zaaklimatyzować się w Klubie, a decyzja o dołączeniu do nas będzie decyzją słuszną.
Jeszcze raz — witamy w KW Warszawa!
Jeśli jednak nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie lub coś jest nie jasne, pisz na nasz adres e-mailowy: [email protected]